Въведение

Общите Условия управляват отношенията за покупка между потребителя на този сайт, наричан по-долу “ Вие”, и Prestigio Plaza Ltd., наричана по-долу “ Ние”, “ e-Магазин” или “PrestigioPlaza” – the компания с централен офис с адрес 43 Kolonakiou Str., 4103, Limassol, Cyprus, регистрационен номер 166866, ДДС номер CY 10166866Y. Тези Условия целят да защитават вашите права като клиент, който ценим, както и правата на PrestigioPlaza. С подаването на вашата поръчка, вие влизате в обвързващи договорни задължения с е-Магазина и приемате условията формулирани по-долу.

Поръчване

Обработването на онлайн поръчките се състои от 4 лесни стъпки. Веднъж след като сте добавили стоките в “е-торбата”, моля щракнете бутона “Checkout” (излизане) и после:

  • Влезте във, или се регистрирайте, ако сте нов, в e-Магазина
  • Проверете билинг-информацията на вашия акаунт
  • Изберете или добавете нов адрес за доставка
  • Проверете и потвърдете поръчката
  • Изберете начина на плащане и попълнете оторизацията за плащане

В резултат на това, закупуващата част на поръчката е завършена.

След получаване на вашата поръчка ние ще я обработим и ще ви изпратим писмено потвърждение за приемането на поръчката на e-mail адреса, който сте попълнили във формуляра на вашата поръчка. Потвърждението ще включва следната информация:

  • дата на поръчката
  • регистрация и данни за контакти на Prestigio Plaza Ltd.
  • данни за купувача
  • данни за поръчаните стоки
  • цена на поръчаните стоки
  • такси за доставата
  • обща стойност на поръчката

След като потвърждението на поръчката ви бъде изпратено, договорът за доставка на стоките се счита сключен. Към това време общата сума за поръчаните стоки ще бъде таксувана към вашия акаунт.

Наличност на стоки

Наличността на стоките е видима в реално време на www.PrestigioPlaza.com в картите на обектите и таблиците с продукти.

Може да не бъде възможно за нас да доставим продукти в някои локации, а изборът от продукти налични за продажба да се различава за различните страни. Моля изберете правилната страна за доставка или се лог-нете в началото на всяка сесия за пазаруване, за да избегнете всякакво объркване. Крайната верификация за наличността на стоки и възможностите за доставка в дадена страна се извършва на стъпката “Потвърждаване на поръчката” по време на процеса на процеса на излизане от ордера.

Ние си запазваме правото да отменяме договора между нас, ако:

  • ние нямаме достатъчно стока на склад, за да доставим стоките, които сте поръчали;
  • ние не доставяме във вашия район; или
  • една или повече от стоките, които сте поръчали, е била показана с некоректна цена поради грешка при въвеждане, или грешка в ценовата информация, която сме получили от нашите доставчици.

Ако ние отменим вашата поръчка, ние ще ви уведомим по електронна поща и ще кредитираме обратно към вашия акаунт всяка сума, която сме извадили от вашата кредитна карта веднага, щом това е възможно, но при всички случаи в срок от 30 дни от вашата поръчка.

За вашите права да отмените поръчката, моля вижте по-долу раздела “ Връщания, Право на отменяне” на тези Условия.

Продуктова информация 

PrestigioPlaza полага много грижи, когато поставя информация онлайн по отношение на основните характеристики на нашите продукти, забележимо по отношение на техническите описания, които идват от нашите партньори и доставчици, и фотографиите илюстриращи продуктите. Обаче, PrestigioPlaza не гарантира, че описанията на продуктите или друго съдържание на този сайт в точно, пълно, надеждно, актуално или без грешки.

Продажбени цени

Цените указани в www.PrestigioPlaza.com са в Евро и включват ДДС за Кипър с текуща ставка 15% и всички други данъци, но не включват таксата за доставка. Действителните разходи за покупка ще бъдат показани по време на излизането и ще бъдат фактурирани допълнително към цената на продуктите. Поръчките получени извън Европейския съюз или Европейската икономическа зона могат да бъдат допълнително обложени с митнически такси и данъци в страната-вносител. Тези данъци и такси са отговорност на клиента.

Няма да бъде таксуван ДДС към клиенти извън Европейския съюз или Европейската икономическа зона, които поръчват доставка на продуктите извън Европейския съюз или Европейската икономическа зона. Европейските клиенти регистрирани за целите на ДДС, и чиито покупки се квалифицират като закупуване вътре-в-общността, може да получи право на нулева ДДС ставка. Този вид транзакции в достъпен само за регистрирани клиенти и подлежат на верификация от нашето обслужване на клиенти. Prestigio Plaza си запазва правото да променя тези цени по наше усмотрение за всякакви продукти преди вие да направите и попълните вашата поръчка.

Специални цени и различни отстъпки (като Суперцена, Комбинирани отстъпки, Разпродажба) може да се прилагат от време на време за някои или всички страни. Информацията за такива програми е достъпна моментално на www.PrestigioPlaza.com.

Всички цени в този уеб сайт и всякакви отстъпки са приложими само за покупки онлайн направени през този уеб сайт.

Начини за плащане

Prestigio Plaza предлага следните начини за плащане:
 

  • Оторизация за плащане с кредитни карти през защитения гейтуей на MoneyBookers. Приемат се всички основни видове кредитни карти. За повече информация, моля посетете  www.MoneyBookers.com
     
  • Плащане с Paypal; за повече информация за наличието на услугата във вашата страна, моля посетете www.paypal.com
     
  • Bank Transfer: Възползвайте се от Уеб Банкирането, което много банки предлагат днес и депозирайте в нашата сметка сумата на вашата поръчка. Моля забележете, че ако изберете този начин на плащане, вашата поръчка трябва да бъде обработена след като трансферът е направен. Ето и банковата информация:
    • Bank Of Cyprus
    • Номер на сметката: 0385-01-005190-00
    • IBAN: CY74 0020 0385 0000 0001 0051 9000
    • SWIFT: BCYPCY2N

Доставка

В момента е-Магазинът организира доставка в 47 страни в Европа, Средният Изток и Африка (EMEA). Таксите за доставка ще бъдат указани отделно във вашата поръчка; те са различни за различните страни-дестинации, както и в зависимост от стойността на ордера и теглото на пратката.

Всички времена на доставка са само оценъчни и се посочват в дни.

Стоките ще бъдат доставяни на адреса, който сте ни предоставили за доставка по времето на изготвяне на вашата поръчка. Доставката ще бъде направена веднага щом това е възможно след като вашата поръчка се приеме и при всички случаи в рамките на 30 дни от вашата поръчка.

Моля забележете, че поръчките доставяни извън Европейския съюз или Европейската икономическа зона може да подлежат на митнически облагания и такси в страната на внос. Тези облагания и такси са ваше задължение.

Проследяване на вашата поръчка

PrestigioPlaza предлага цялостна услуга за проследяване на всички ваши поръчки.

Веднъж след като имате номер за проследяване или номер за потвърждение на доставката, вие можете да проследите пътя на вашия пакет чрез нашия сайт като щракнете върху линка "Проследете вашата поръчка" във вашия Акаунт. Информацията е достъпна само след логин в защитен раздел на www.PrestigioPlaza.com или по телефон – телефонният номер е изписан в раздела "За контакти с нас" на уеб сайта.

Гаранционни процедури и следпродажбени услуги

Голямата част от продуктите имат гаранция, предлагана директно от съответните производители. Моля разгледайте подходящата брошура или гаранционна карта в пакета на продукта, за да разберете какви са условията на гаранцията на производителя и къде се намира най-близкият сервизен център. Освен това, нашите оторизирани сервизни центрове в страните, където правим доставки, са на ваше разположение и ще ви помогнат.

Законови гаранции

Независимо от гаранцията на производителя, която се предлага с нашите продукти, всички продукти, които ние ви предлагаме, идват със законова гаранция относно съвместимостта на продукта и скритите дефекти, съгласно разпоредбите на законодателството за защита на потребителите приложимо в страната на доставка на вашия продукт.

Връщания

Право на отказ

Нашите клиенти биха могли да откажат техните поръчки и да върнат стоките по всяко време в рамките на 14 календарни дни след доставката на стоките.

Вие не можете да откажете поръчката, ако стоките, които сте поръчали, са:

  • Вестници или списания, или
  • Ако сте извадили какъвто и да било аудио или видео запис или компютърен софтуер от запечатания пакет, в който той ви е бил доставен, или
  • всякакви нетрайни стоки или стоки, които по тяхното естество не могат да бъдат върнати.

Ак оне сте доволни от вашия продукт и желаете да го върнете, вие трябва да информирате за това PrestigioPlaza в писмен вид по време на този 14-дневен период. Уведимленията може да се изпращат с писмо, по факс или имейл, на адресите или номерата изписани в раздела "За контакти с нас" в уеб сайта. Само телефонно обаждане не е достатъчно за отказ.

Ако откажете поръчката, вие ще имате задължението да върнете получените стоки и да заплатите разходите за това. Всякакви плащания и пощенски разходи за връщане на стоките не се възстановяват.

По време на отказ вие трябва да положите разумна грижа за продукта. Стоките, оригиналният пакет, инструкциите, гаранционната карта и останалото подреждане на пакета трябва да бъде неповредено и да бъде върнато с продукта.

След като сте ни уведомили, че отказвате вашата поръчка и че връщате стоките, всяка сума дебитирана към нас от вашата кредитна карта ще бъде кредитирана обратно към вашата сметка веднага щом това е възможно, и при всички случаи в срок от 30 дни от вашата поръчка, АКО въпросните стоки са върнати от вас и са получени от нас в състоянието, в което са били, когато са ви били доставени. Ако вие не върнете стоките, които са ви били доставени, или не заплатите разходите за доставка, ние ще имаме правото да приспаднем разходите за връщането на стоките от сумата, която трябва да ви кредитираме обратно.

Дефектни стоки при получаване

Ако вашият продукт е дефектен при получаване (дефектен при пристигане или Dead On Arrival - DAO), тогава моля изпратете ни имейл преди да го върнете, като използвате някой от нашите email адреси за контакти. Ако дефектът е в резултат от производството, ние ще се радваме да го получим обратно. Заедно със стоката поставете в пакета писмо, в което описвате дефекта и на кого да бъде възстановена сумата. В този случай не възстановяваме пощенските разходи.

DOA стоките се покриват [с гаранция] до 28 дни от датата на получаване на продукта. Извън този срок вие трябва да изпратите жалба до производителя на продукта, ако е налице гаранция на проиозводителя, или да се позовете на законовата гаранция съгласно законодателството за защита на потребителите.

Стоки повредени по време на доставка

Ако вашият продукт пристигне повреден, трябва да се свържете незабавно с нас с подробности за повредата. Вие трябва да запазите плика и всякаква опаковка, за да може да се направи рекламация към куриерската служба за повреда на продукта когато е бил в транзит. Без всичкият опаковъчен материал вие няма да имате право на връщане на повредените стоки.

Повредените стоки трябва да бъдат докладвани в срок от 7 дни от датата на доставка.

Объркани стоки

Ако ви е бил изпратен по погрешка друг продукт, моля обадете ни се веднага щом е възможно, за да уредим продуктите да се разменят преди да върнете стоката. Ние също ще върнем парите, кредитния запис или ще ви компенсираме във вид на стоки (по наше усмотрение) за цената на доставка.

Обърканите стоки трябва да бъдат докладвани в срок от 7 дни от датата на доставка.

Отговорности

Ако стоките, които сме доставили, не са това, което сте поръчали, или са повредени или дефектни, или доставката е в неправилното количество, ние няма да носим отговорност ако не ни уведомите в писмен вид за проблема в сроковете указани по-горе.

Ако вие не получите стоките поръчани от вас в срок от 30 дни от датата, на която сте ги поръчали, ние няма да носим отговорност към нас, ак оне ни уведомите в писмен вид на нашия адрес за контакти за пробема в срок от 40 дни от датата, на която сте поръчали стоките.

Освен както е предвидено от закона, Prestigio Plaza няма да носи отговорност към вас за всякакви непреки или последствени загуби, щети или разходи (включително загуба на печалба, на бизнес или на добро име) по какъвто и да било начин възникващи от поблема за който ни уведомите по това условия, и ние няма да носим никаква отговорност за заплащане на каквитои да било средства като компенсация, освен да ви върнем сумата заплатена от вас за въпросните стоки.

Вие трябва да спазвате и да се съобразявате с всички приложими нормативни актове, включително получаването на всички необходими митнически, носни или други разрешителни за закупуването на стоки от нашия сайт. Вносът или износът на някои от нашите стоки може да бъде забранен от законите в някои държави. Ние не осигуряваме представителство и не поемаме никаква отговорност по отношение на износа или вноса на стоките, които закупувате.

Независимо от всичко упоменато по-горе, нищо в тези условия няма за цел да ограничи вашите права, които може да имате като потребител съгласно приложимите местни закони или други законови права, които не могат да бъдат изключени, нито по какъвто и да било начин изключват или ограничават нашата отговорност към вас за смърт или нараняване в резултат на наша небрежност.

Събития извън нашия контрол

Prestigio Plaza няма да носи никаква отговорност към вас за какъвто и да било неуспех да бъдат доставени стоките които сте поръчали или за всякакво забавяне на доставката, нито за каквато и да било повреда или дефект на доставените стоки, които са били причинени от събитие или обстоятелство извън нашия разумен контрол, включително, но без ограничения до стачки, затваряне на предприятия или други промишлени спорове, срив на системите или мрежовия достъп, наводнение, пожар, експлозия или катастрофа.

Акаунти, пароли и защита

Някои характеристики или услуги, които се предлагат във или чрез е-Магазина, може да изискват от вас да си отворите акаунт (включващ избор на потребителско име и парола). Вие носите цялата отговорност за поддържането на конфиденциалността на информацията, която се съдържа във вашия акаунт, включително за вашата парола, и за всякаква и всяка дейност, която се случи с вашия акаунт в резултат на вашия неуспех да опазвате тайната и конфиденциалността на тази информация. Вие следва да ни информирате незабавно за всякакво неоторизирано използване на вашия акаунт или парола, или всякакво друго нарушение на сигурността. Вие може да отговаряте за загуби понесени от нас или от друг потребител или посетител на сайта поради факта, че някой друг е използвал вашето потребителско име, парола или акаунт в резултат на това, че не сте успели да опазите информацията на вашия акаунт защитена и конфиденциална.

Вие нямате право да използвате ничие друго потребителско име, парола или акаунт по никое време без изричното разрешение и съгласие на собственика на това потребителско име, парола или акаунт. Ние не можем и няма да носим отговорност за каквато и да било загуба или щета възникваща от вашия неуспех да спазвате тези задължения.

Защита на личната информация

Вие признавате и се съгласявате да бъдете обвързан с условията на нашата политика за опазване на личната информация. Освен това, използвайки този сайт, вие признавате и се съгласявате, че информацията подавана по Интернет никога не е напълно лична и защитена. Вие разбирате, че всяко съобщение или информация, които изпратите на Prestigio Plaza, може да бъде прочетена или засечена от други, дори ако има специално съобщение, че дадено предаване на информация (например информацията за кредитна карта) е криптирано.

Приложими закони

Настоящите условия и всички транзакции свързани с този уебсайт, и всички не-договорни задължения възникващи от всякакви транзакции извършвани на този уебсайт се подчиняват на законите на Кипър и са предмет на неизключителната юрисдикция на съдилищата в Кипър.

Целият договор

Настоящите условия заедно с нашите текущи цени на уеб сайта, данните за доставка, данните за контакти и политиката за опазване на личната информация изразяват изцяло нашия договор по отношение на доставката на стоки към вас от нас. Нищо изречено от който и да било търговец от наше име не трябва да бъде разбирано като вариант на тези условия, нито като отоизирано представителство за естеството или качеството на които и да било стоки предлагани за продажба от нас. Освен в случаите на измама или измамно погрешно представителство, ние не носим никаква отговорност за такова представителство, което е невярно или подвеждащо.

Настоящите условия засягат само този уеб сайт. Всички други уеб сайтове, към които водят линкове от този уеб сайт, се подчиняват на своите собствени условия. Ние няма да приемаме никаква отговорност за съдържанието или оперирането на уебсайтове, които не са под наш контрол.